
Lad os finde den helt rette medarbejder til din virksomhed
Det kan være både tidskrævende og ressourcefuldt at finde den helt rette nye medarbejder, når din virksomhed enten skal tilføres nye kompetencer, finde den bedst mulige afløser til en tidligere medarbejder eller har behov for at blive ledet mod nye territorier. Vi har et stort netværk og underviser på adskillige videregående uddannelser og ledelsesakademier. Vi er derfor dagligt i kontakt med en bred vifte af mulige kandidater med forskellige kompetencer og erhvervserfaring.
Vi har stor erfaring med at finde den rette person, hvad enten det drejer sig om en leder eller specialist. Vores kandidater kommer igennem en professionel rekrutteringsproces, hvor vi med afsæt i din virksomheds behov og unikke kultur finder frem til en kandidat, der kan matche det, I mangler. I vores rekrutteringsproces anvender vi personprofiler, så vi opnår et klart billede af din kommende medarbejders faglige og personlige styrker, og hvordan din kommende medarbejder vil supplere det øvrige team.
Vores rekrutteringsproces indeholder følgende faser
Fase 1
- indledende møde med din virksomhed, hvor vi sammen undersøger, hvad din virksomheds konkrete behov er
- opsætning af jobannonce samt screening af marked
Fase 2
- screening af kandidater
- afholdelse af personlige samtaler
- persontest
- indhentning af referencer
Fase 3
- præsentation af kandidater
- udvælgelse af kandidater til jobsamtale
- afholdelse af jobsamtale
Fase 4
- udarbejdelse af onboardingplan
- onboardingproces
- Opfølegnde samtale med den ansatte kandidat og din virksomhed
Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at finde din nye kollega.