Rekruttering

Vi følger din kandidat hele vejen

REKRUTTERINGSPROCES

Vi har stor erfaring med at finde den rette person, hvad enten det drejer sig om en leder eller specialist. Vores kandidater kommer igennem en professionel rekrutteringsproces, hvor vi med afsæt i din virksomheds behov og unikke kultur finder frem til en kandidat, der kan matche det, I mangler.
Vi tilbyder følgende ydelser i vores rekrutteringsproces:

 

 

Jobanalyse

Kandidatanalyse

 

Udvælgelse

Onboarding

Det kan være både tidskrævende og ressourcefuldt at finde den helt rette medarbejder, når din virksomhed skal have tilført nye kompetencer, erstattet en tidligere nøglemedarbejder eller ønsker at blivt ledt mod nye territorier. Gennem vores eget brede netværk, effektive search-processer og målrettet annoncering finder vi frem til den helt rigtige medarbejder til din virksomhed. Vi har et bredt netværk af mulige kandidater med vidt forskellige kompetencer og erhvervserfaring at trække på, og efter flere årtier i dansk erhvervsliv har vi et solidt kendskab til det danske og internationale marked, og kan derfor samtidig rådgive om potentielle vækstmuligheder med tilførsel af de rette kompetencer. Med afsæt heri håndterer vi hele rekrutteringsprocessen lige fra udarbejdelse af virksomheds- og stillingsprofil til annoncering, udvælgelse af kandidater, indledende samtaler og frem til den endelige præsentation. I skal derfor ikke skal bruge lang tid på at definere stilling, kompetencer og profil til jeres kommende medarbejder.

Vi sikrer samtidig, at kandidaterne oplever rekrutteringsprocessen som professionel og respektfuld, så jeres virksomhedsbrand styrkes og jeres fremtidige muligheder for at tiltrække kompetent arbejdskraft styrkes. 

Ledige stillinger

[jobs]