Konflikthåndtering

Bliv en mester i at håndtere konflikter

På kurset i konflikthåndtering vil du lære hvordan, du kommunikerer bedst muligt i vanskelige situationer, du vil få indblik i hvordan du forebygger og håndterer konflikter, inden de eskalerer og skader både samarbejdet og din trivsel.

Du får indblik i at afdække den gode kommunikation og du får redskaber der virker fra den første dag. Du får indsigt i at se bagved konfliktens forskellige årsager, og du får teknikker til at mestre en konfliktdæmpende dialog.

Du får metoder til at håndtere vanskelige samtaler – så du kan bevare roen og overblikket, når konflikten bobler. Og du får kendskab til forskellige konfliktstrategier, og hvordan du vælger den rigtige.

Det du opnår, er at finde løsninger, som er holdbare og som alle kan gå ind for. Alt i alt forbedrer du din evne til at forstå kommunikation og håndtere svære situationer i din hverdag.

Efter kurset i konflikthåndtering vil du opleve at du forbedrer dine muligheder for at kommunikere og håndtere konflikter når de opstår, du vil øge dine chancer for at håndtere og handle hurtigt og aktivt så de ikke eskalerer. Du vil opleve at samarbejdet mellem kunder og kolleger i højere grad bliver præget af øget tillid og forståelse for forskelligheder.

Kontakt os, for at høre mere

Kontakt os